Oblicz rzeczywistą odległość z Jeleniej Góry do Szklarskiej Poręby
Skala liczbowa - 1:550000
Skala mianowana - 1cm-6km
Odległość na mapie- 3cm

Muszą być wszystkie obliczenia :)

I jeszcze krzyżówka Uzdrowisko w Sudetach (8 liter ,trzecia litera to "s" )


Dam naj :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T12:33:44+01:00
Zad 1
1 cm = 6 km

3 * 6 km = 18 km
odp: od jeleniej góry do szklarskiej poręby jest 18 km

a tego 2 to nie umiem sory;/
10 3 10
2010-02-27T13:00:09+01:00
3cm*550000cm=1650000cm=16500m=16,5km

9 4 9
2010-02-27T14:59:05+01:00
3cm*550000cm=1650000cm=16500m=16,5km
11 4 11