Co jest tematem wiersza ? lub o czym mówi wiersz ?

Przyszła
Pełnią barw i
Świeżością zachwyca
Jeszcze troszkę zaspana
Ale uśmiechem pieści
Do szaleństwa zaprasza
Małej wagi problemy
Znów małymi się stają
Niewiele znaczy
Więcej niż nic
Szklanka do połowy pełna
Zimnej wody
Przewraca się i tłucze z hukiem
Zbieram kawałeczki rozbitego szkła
I woda jest wodą
a rozbita szklanka tylko bezużytecznym szkłem
otwieram okno
wdycham swieżość poranka
Witam.
To znowu ja..!

3

Odpowiedzi

2010-02-27T12:33:29+01:00
Wydaje mi sie ,ze wiersz mówi o wiośnie ;))
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T12:33:54+01:00
Tematem wiersz jest Wiosna .... Opis wiosny jako kobiety
1 2 1
2010-02-27T12:35:00+01:00
Wiersz ten traktuje/ mówi/tematem jest --> wiosna! :-)
1 4 1