Podaj po 3 przykłady roslin:
a)bedacym zrodlem pozywienia czlowieka -.......................................................................................................
b)bedacych surowcem do wyrobu odziezy-.........................................................................................................
c)bedacych surowcem do wyrobu lekow-............................................................................................................
d)hodowanych w parkach lub ogrodach-...............................................................................................................
e)dodowanych w doniczkach-.................................................................................................................................

Pliz nie wiem jak to zrobic nie bylam przed feriami w szkole tydzien bylam chora i nic nie rozumiem:(:(
Daje naj i 10 !

2

Odpowiedzi

2010-02-27T12:37:40+01:00
A)Marchewka,Ogórek itp.
b)len,bawełna
c)rumianek,pokrzywa,dąb
d)gruszka,jabłko,itp.
e)cebula,fiolek itp. !

dasz naj ?
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T12:46:29+01:00
A)będącym źródłem pożywienia człowieka -kukurydza,pszenica,słonecznik
b)będących surowcem do wyrobu odzieży-len,bawełna,konopie
c)będących surowcem do wyrobu leków-dziurawiec lekarski,jeżyna pospolita,cebula
d)hodowanych w parkach lub ogrodach-róża,tulipan,mak
e)dodawanych w doniczkach-paproć,hiacynt,irys
1 5 1