Odpowiedzi

2010-02-27T12:37:48+01:00
1.Czarny Koń- "Ktoś kto nieoczekiwanie zwycięża"
2.Stary Koń-"Poufałe określenie dorastającego chłopca lub mężczyzny, którego używa się, chcąc podkreślić jego wiek"
3.Można z kims konia krasc-"Ktoś jest godny zaufania, można na kimś polegać w każdej sytuacji"
Prosze ;))
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T12:39:16+01:00
Czarny koń-to ktoś kto niespodziewanie zwycięża w rywalizacji lub ma decydujący wpływ na bieg wydarzeń
stary koń-poufale do kogoś kogo się długo zna
Z kims konia kraść-o kimś, kogo obdarza się bezgranicznym zaufaniem
Mam nadzieję, że pomogłam..........
Pozdrawiam........
Oraz dodaję do znajomych....
;D;D;D;D;D
5 3 5