Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T12:37:10+01:00
Możecie jej kupić jakiegoś wielkiego misia.. np. jak lubi pieski to takiego dużego pieska albo kotka.. wszystko zależy co ona lubi może jakiś zestaw kosmetyków?? lub jakiś fajny kubek, skarbonkę, poduszkę(taką fajną mięciutką)... a może jakiś fajny ciuszek jaką markową bluzkę.. ??
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T12:41:49+01:00
Może kupcie jej jakiegoś takiego fajnego dużego misia, albo coś zabawnego, albo jakieś perfumy i coś do tego, albo jakomś biżuterię kolczyki łańcuszki...
1 5 1