Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T12:42:04+01:00
1. polerując jakiś przedmiot
2.pocierając np. ręce
3.zapalając zapalke
4. kiedy np. pies nam ucieka i chcemy złapać smycz to można się nie źle oparzyć czyli też wytwarza się ciepł
5. kiedy np. wykonujemy prace stolarsie polegające na wyszlifowaniu nawierzchni drewna równiez wytwarza się ciepło


pozdrawiam mam nadzieje ze moje przykłady sie spodobaja i przypadna do gustu, nio i licze na naj :)))
1 1 1
2010-02-27T12:42:39+01:00
- podczas dużego wysiłku fizycznego,
-infekcję,
-osłabienie organizmu,
-podczas dużego stresu,
-zapalając zapałke