Odpowiedzi

2010-02-27T12:38:05+01:00
Drogi Marku serdecznie ci gratuluje że wystąpisz w przedstawieniu. Napewno dasz sobie rade ,i będziesz świetny . Napewno przybęde na twoje przedstawienie ,
Gratuluje ...............
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T12:39:24+01:00
Cześć ciesze się że cie widzę. Gratuluje Twej roli na przedstawieniu. Każdy chciał mieć tą role ,ja też bardzo chciałbym to mieć. Ale dobrze że ty się na nią załapałeś.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T12:40:03+01:00
Drogi kolego .Chciała bym pogratulowac ci takiej doskonałej roli którą dostałeś w tym przedstawieniu .Ta niesamowita rola bardzo pasuje do ciebie i mam nadzieje że nie miałeś tremy . Życzę ci żebyś miał więcej takich roli .

Pozdrawiam.
4 2 4