Odpowiedzi

2010-02-27T12:45:30+01:00
Bazylika Św Piotra , Pantenon , Usta Prawdy , Hiszpańskie schody ,Łuk Konstantyna, Kapitol , Forum Romanum
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T12:47:08+01:00
- koloseum
-łuk triumfalny
-Zamek św. Anioła
-Most św. Anioła
-pantenon
-Kaplica Sykstyńska Bazylika
- bazylika św. Piotra,
-kapitiol
-Schody Hiszpańskie
-Usta Prawdy

ps. więcej załączników nie mogę dodac ponieważ jest wedłu serwisu za dużo :) pozdrawiam i licze na naj :)
30 4 30