Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T12:53:04+01:00
Pewnego pochmurnego dnia wybrałam się do babci , która mieszka nieopodal by zanieść jej kosz jabłek. po kilku minutach dotarłam na miejsce. zapukałam do drzwi ale niestety babcia nie otworzyła mi drzwi. .postanowiłam zapukać jeszcze raz bo pomyślałam ze babcia może nie usłyszy. niestety nie było nikogo. obeszłam dom dookoła pukałam w okna , niestety na marne. zobaczyłam okno uchylone wiec postanowiłam wejść. z trudnością, ale w końcu mi się udało. dom był pusty. nagle zrobiło się szaro i rozpętała się burza. zaczęłam się bać. Pozamykałam wszystkie okna. ale mocno wiał wiatr, że aż wybił szybę. nie wiedziałam co zrobić wiec postanowiłam uciec stamtąd. gdy zbliżałam się do drzwi ujrzałam coś bardzo dziwnego jakąś białą mare. nie wiedziałam jak się zachować nagle to coś upodabniało się do człowieka. miało ludzką postać ale nie miało nóg tylko unosiło się powietrzu.pewnego pochmurnego dnia wybrałam się do babci , która mieszka nieopodal by zanieść jej kosz jabłek. po kilku minutach dotarłam na miejsce. zapukałam do drzwi ale niestety babcia nie otworzyła mi drzwi. .postanowiłam zapukać jeszcze raz bo pomyślałam ze babcia może nie usłyszy. niestety nie było nikogo. obeszłam dom dookoła pukałam w okna , niestety na marne. zobaczyłam okno uchylone wiec postanowiłam wejść. z trudnością, ale w końcu mi się udało. dom był pusty. nagle zrobiło się szaro i rozpętała się burza. zaczęłam się bać. pozamykałam wszystkie okna. ale mocno wiał wiatr, że aż wybił szybę. nie wiedziałam co zrobić wiec postanowiłam uciec stamtąd. gdy zbliżałam się do drzwi ujrzałam coś bardzo dziwnego jakąś białą mare. nie wiedziałam jak się zachować nagle to coś upodabniało się do człowieka. miało ludzką postać ale nie miało nóg tylko unosiło się w powietrzu.
2010-02-27T13:02:35+01:00
Pewna Dziewczyna 13-letnia Ania Przeprowadziła sie z rodzicami do starej willi z 1940 r Dom ten był zamieszkiwany przez niemców Pierwszej nocy Ania Nie mogła zasnąc ponieważ nie był przyzwyczajona do nowego miejsca po chwili w pokoju coś zaskrzypiało to była stara podłoga Dziewczynka zeszła z łóżka i klęknęła pod łóżkiem zobaczyła pierścień wielki spodobał jej się więc go założyła Nagle znalazła się w innym miejscu na cmentarzu Niemców Przestraszyła się okazało się że kolo jej domu się on znajdował Odwróciła się aby wrócić niestety otoczyło ją mnóstwo duchów które zaczęły ją dusić i wrzuciły do wielkiego dołu w którym były szczatki umarłych Zamknęła oczy znalazła się w domu chciała zdjąć pierścień niestety na próżno. Rano mama znalazła ją martwą w łóżku .

pozdrawiam licze na naj.