Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:04:34+01:00
Obiecanie sobie, ze sie nie bd:
-jadlo slodyczy, pokarmow miesnych w piatki
ze sie bd:
- pieniadze przeznaczone np.na batona, w okresie postu wrzucic do skarbonki caritas, ktora trafi do osob potrzebujacych
- chodzic na drogi krzyzowe co tydzien
Innych zachecic do postu mozna w nast.sposob:
opowiedziec im o poscie, ktory przyjmowal Bog i o potrzebujacych, przedstawic im rozne sytuacje z zycia codziennego i dac do zrozumienia po co tak naprawde jest post.
2010-02-27T18:08:58+01:00
Powstrzymywanie się od pokarmów mięsnych w piątki,
-//- od chucznych imprez w czasie postu
chodzenie w piątki na drogę krzyżową
odmawianie rano i wieczorek "któryś za nas cierpiał rany jezu chryste zmiłuj się nad nami"