Odpowiedzi

2010-02-27T13:00:38+01:00
A) y= x+5
b) y= a kwadrat razy 2
c) k-10
d) N<M
e) y= 5(xkwadrat +1)
46 4 46
zapisz odpowiednie wyrażenia algebraiczne a/ liczba o 5 większa od liczby x
b/ liczba o r mniejsza od liczby k
c/ liczba 3 razy mniejsza od liczby y
d/ liczba 4 razy większa od liczby y+1 jak pomóż mi bo to mam na jutro
odpisz szybko
2010-02-27T13:01:59+01:00
A. a+5
b. (2+a)²
c. k+m/2
d. n:m
29 3 29
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:02:46+01:00
A) liczba o 5 większa od liczby X, to X+5
b) liczba 2 razy większa od liczby a², to a²*2
c) liczba K pomniejszona o 10, to K-10
d) liczba N mniejsza od liczby M,to N<M
e) liczba 5 razy większa od liczby x² + 1. to( x²+1) *5
67 4 67
dzieks
co to jest to<???????????????????????????