Odpowiedzi

2010-02-27T13:01:45+01:00
Epopeja narodowa - przydawka : narodowa / przymiotnik
Wiersz biały - przydawka : biały / przymiotnik
Pytanie retoryczne - przydawka : retoryczne / przymiotnik
Powieść epiki - przydawka : epiki / rzeczownik
Komizm słowny - przydawka : słowny / przymiotnik
Nie miałam rodzajów jakby co.
Ale może część mowy ci pomoże.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:02:41+01:00
1.narodowa-przymiotna
2.biały-przymiotna
3.retoryczne-przymiotna
4.epiki-dopełniaczowa
5.słowny-przymiotna :)