Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T17:11:03+02:00
Zdecydowanie są mi bliższe racje Antygony niż Kreona. Jestem po stronie Antygony , gdyż twierdzę ze miała racje co do pochowania Polinejkesa. Dla Kreona nie była ważna miłość Antygony do swojego brata tylko jego władza i jego przekonania. Antygona kieruje się siostrzaną miłością ,pobożnością która nakazuje jej jej wypełniać wolę Boga. Ma szacunek dla zwłok brata. Kreon tego nie rozumiał i skazał ja na śmierć. Dopiero po fakcie zrozumiał jaki popełnił błąd
9 4 9
2009-10-18T17:17:36+02:00
Według mnie rację miał Kreon. Brat Antygony był zdrajcą i zasługiwał na taki los. Kreon był rozważnym i nieugiętym władcą. Mimo tego, że Antygona była z jego Rodziny, mimo tego, że była narzeczoną jego syna, on potraktował ją uczciwie, był konsekwentny.
5 4 5