Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T17:03:58+02:00
Moim zdaniem warto naśladować Jana Pawła II ,ponieważ był on osobą dobrej myśli uzdrawiał oraz pomagał innym ludziom. Jan Paweł II nigdy nie chciał dla nikogo źle, zawsze chciał by innym było dobrze oraz by na świecie było mniej przemocy więcej miłości i modlitwy.


Trooche mało ale nie wiem co dalej, czy tak może być..;)?
10 3 10
2009-10-18T17:04:31+02:00
Jana Pawła II warto naśladować ponieważ byl on wielkim polakiem jak i za równo człowiekiem za czasów wojny troszczył się o swoja rodzine o chorego ojca i o innych ludzi nie tylko przyjaciol ale również tych których nawet nie znał.
W czasie wojny nie tylko pomagał ratować ludzi ale także pomagał profesorom chowadż bezcenne książki
8 2 8