Odpowiedzi

2010-02-27T13:03:59+01:00
1)
16=1/4
x=1
x=16 /(1/4)
x=64km
2)
120*1/20=6m
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:05:47+01:00
1) Adrian przyjechał na moorynce 3
/4 całej drogi. Zostało mu jeszcze 16 km. Jaką długość ma cała trasa?
1=x
1/4=16km
x=16km/ 1/4
x=64km

odp.Cała trasa ma długość 64km

2) Swen Hannawald skoczył na odległość 120 m natomiast Adam Małysz o 1/20 dalej. O ile metrów dłuższy był skok małysza?

120*1/20=6m

opd.Małysz skoczył o 6 m dalej
1 5 1
2010-02-27T13:05:59+01:00
1) 1-3/4=1/4
1/4=16 km
1=x
x=16:1/4=16:0,25=64 km

odp: cała tasa ma dł. 64 km

2) 1-120m
1/20-x
x=1/20*120m:1=6m

1/20=6m
odp: skok małysza był dłuższy o 6 m.