Nie wiem do jakiej to kategorii więc będzie tu . ;p

Pomocyy...
Potrzebuje wyjaśnienia co to takiego:
- programy graficzne do obróbki zdjęć
- zdjęcia artystyczne
- cyfrowa obróbka zdjęć


Z góry dziękuje za pomoc .
Mam to na poniedziałek . x//

2

Odpowiedzi

2010-02-27T13:13:48+01:00
Programy graficzne do obróbki zdjęć. : to programy w których możemy retuszować zmniejszać zdjęcia . Przyciemniać rozjaśniać dodawać różne efekty

zdjęcia artystyczne : Profesjonalne zdjęcia otaczającego nas świata. Doskonałe ujęcia i ciekawe inspiracje
cyfrowa obróbka zdjec. : to chyba obróbka zdjec cyfrowych nie wiem tego napewno.


Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T13:14:00+01:00
- programy graficzne do obróbki zdjęć- można w nich poprawiać, wymazywać i dekorować zdjęcia. Są to np. programy takie jak foto-shop i podobne.

- zdjęcia artystyczne- można zrobić zdjęcia jakie robią profesjonaliści. Takie zdjęcia są robione pod odpowiednim kątem i w dobrym świetle

- cyfrowa obróbka zdjęć- synonim lub podobne znaczenie - programy graficzne do obróbki zdjęć- które zostało tam właśnie opisane.