Odpowiedzi

2010-02-27T13:08:22+01:00
A)1⅓
b)3/4
c)8/3 (czyli 2 2/3)
d)4⅓
e)- 1/6
f) 4/9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:08:39+01:00
-1⅓=-⁴/₃

a]przeciwna:⁴/₃
b]odwrotna:-¾
c]2×-⁴/₃=-⁸/₃=-2⅔
d]o 3 większa:-1⅓+3=1⅔
e]o 1,5mniejsza:-⁴/₃-1½=-⁸/₆-⁹/₆=-2⅚
f]3 razy mniejsza:-⁴/₃:3=-⁴/₉
1 5 1
2010-02-27T14:06:49+01:00
-1⅓=-⁴/₃
a]⁴/₃
b]-¾
c]2×-⁴/₃=-⁸/₃=-2⅔
d]-1⅓+3=1⅔
e]-⁴/₃-1½=-⁸/₆-⁹/₆=-2⅚
f]-⁴/₃:3=-⁴/₉