Odpowiedzi

2010-02-27T13:09:21+01:00
1) 48:4=12
p=12*12=144

odp; pole kwadratu wynosi 144 cm²

2)p=169 cm²
p=a²
a=√pole
a=√169
a=13
obwód=13*4= 52

odp; obwód wynosi 52 cm
2010-02-27T13:09:47+01:00
A) 48cm:4=12cm to jest bok kwadratu
b)12cm*12cm=144cm² to jest pole obliczane bok przez bok
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:12:15+01:00
Ad 1.

L = 48cm
48:4 = 12 cm
a = 12 cm

P = a²
P = 12 *12 = 144cm²

ad 2

P = 169cm²
P = a²
169cm² = a * a
a = 13cm

L = 4a
L = 4 * 13 = 52cm
L = 52cm
____________________________
L - obwód
P - pole


myślę, że pomogłam :)
2 3 2