Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:13:42+01:00
Jest godzina ósma. ( ósma, bo osiem )

Moja koleżanka mówi, że siódemka to jej ulubiona liczba. ( siódemka, bo siedem )

Moja babcia ma w zagrodzie 6 kóz. ( kóz, bo koza )

Mikołaj niesie wielki wór. ( wór, bo wory )

Wczoraj przeskakiwałam przez rów. ( rów, bo rowy )
24 4 24
2010-02-27T13:14:36+01:00
1. Stół był duży ze szklanym blatem i cięzkimi żeliwnymi nogami. stól/stoły)
2. Janek wiózł siano do stodoły. (wiózł/wozić)
3. Każdy z uczniów powtórzył materiał przed klasówką. (powtórzył/ powtorka)
4. Skrót przez las okazał się jeszcze dluższy. (skrót/skracać)
5. nie chcial nic mówić o tym co się stało po lekcjach. (móiic/ mowa)

ps. przyklady sa niebanalne dlatego mam nadzieje ze przypadna do gustu licze ze moja praca bedzie doceniona pozdrawiam :)
16 4 16
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T13:19:35+01:00
Dziś spotkałem swoich przyjaciół.
przyjaciół-przyjaciele


Mój wujek był szósty w kolejce.
szósty-sześć

Zasłony były za długie więc zaniosłem je do krawcowej by je skróciła.
skrócić-skaracać

Grając w piłkę nożną Adam popsuł sobie nastrój.
nastrój-nastroje

Na biurku pani od polskiego leżało jedenaście zeszytów, mój był siódmy.
siódmy-siedem




liczę na NAJ ;)
10 3 10