Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T14:04:09+01:00
Dla mnie największym autorytetem w w dziedzinie obrony godności człowieka jest Matka Teresa z Kalkuty. Prowadziła ona w Indiach działalność humanitarną. Dla niej liczył się każdy człowiek, dlatego pomagała najuboższym. Dzięki niej powstało 50 domów dla opuszczonych dzieci w Indiach i wielu innych krajach.
1 4 1
2010-02-27T15:17:59+01:00
Dla mnie, autorytetem w dziedzinie obrony godności człowieka jest Jan Paweł II.
W swoich licznych Encyklikach i Adhortacjach(na pierwsze miejsce wysuwa się Ewangelium Vitae(Ewangelia Życia)) naświetlał problem pozbawiania ludzi prawa do życia(aborcja, eutanazja, a nawet kara śmierci jak się nie mylę), wolności itp.