Odpowiedzi

2010-02-27T13:17:16+01:00
W trzeciej sekundzie ruchu ciało przebyło 20m

a w piątej 36 m

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:32:13+01:00
Witaj
Drogi d1,d2,d3,d4,d5,...przebywane przez ciało ruchem jednostajnie przysp.
bez prędkości początkowej / vo=o / maja się do siebie jak kolejne liczby
nieparzyste.
d1:d2:d3:d4:d5 = 1:3:5:7:9:......
d1 = 4m
d4/d1 = 7/1
d4 = 7d1 = 7*4m = 28m

d5/d1 = 9/1
d5 = 9*d1 = 9*4m = 36m

...................pozdrawiam
2 5 2