Odpowiedzi

2010-02-27T13:20:23+01:00
Lekarstwo: Miłosierdzie.
Recepta: Miej miłosierdzie dla innych i dziel się z innymi tym, co posiadasz. Nie bądź chciwy. Dziel się i nie bierz wszystkiego dla siebie. Bądź miłosierny.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:23:42+01:00
Jeśli jesteśmy chciwi, nie możemy zyskać przyjaciół. Wszyscy uważają nas za osoby, które biorą a nie dają. Najlepszą receptą na chciwość jest dzielenie się z innymi, pomoc innym itp. Na przykład jeśli koleżanka/ kolega jest głodna/y możemy dać jej/mu kanapkę lub kupmy im coś w sklepiku/ sklepie. W ten sposób zyskamy przyjaciół, nie będziemy chciwi no i inni też odwdzięczą się nam. Pozdrawiam!!
2 3 2
2010-02-27T14:48:48+01:00
Najlepszym lekarstwem na chciwość jest umienie dzielić się z innymi
2 2 2