Mógłby mi to ktoś przetłumaczyć ? ;d

1.Ich schaue mir gern ... an. Ich sehe mir auch ... gern an.
2. Ich mag diese Filme, wiel ... .
3. Mein Lieblingsfilm ist ... . In den Hauptrollen spielen ... .
4. Dieser Film gefallt mir, weil ... .

3

Odpowiedzi

2010-02-27T13:23:06+01:00
1.Jak oglądać mnie ... na. ja widze moj ... może być.
2. Lubię te filmy, wiel ... .
3. Mój ulubiony film to ... . Grając w główne role ... .
4. Ten film mi się podoba, bo ... .
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:24:36+01:00
1.I jak oglądać mnie ... na. ------ ... może być.
2. Lubię te filmy,--- ... .
3. Mój ulubiony film to ... . Grając w główne role ... .
4. Ten film mi się podoba, bo ... .

ten nad mną skopiował wszystko dosłownie ze słownika na necie

--- oznacza nie wiem
1 5 1
2010-02-27T17:20:16+01:00
Wyglądam jak ... na. Ja patrzę ... może być.
Lubię te filmy , które....
Moim ulubionym filmem jest .... w którym gra...
Ten film ...... bardzo....