Odpowiedzi

2010-02-27T13:23:18+01:00
Drogi przyjacielu.


Piszę do Ciebie ten list ponieważ bardzo pragnę Ci opowiedzieć o moim mieście. Rzymie.
Jest tu przecudnie- moim zdaniem.Kiedy budzę się rano jest chłodno i słychać już wrzaski dzieci biegających po ulicy. NIekiedy dochodzi tu też gwar pochodzący z agory. Wstaję i po pożywnym śniadaniu udaję się na "rynek" JEst tam pełno ludzi i straganów.Czasem uda mi się coś kupić po niższej cenie. Kiedy wracam czeka na mnie żona z obiadem, który spożywamy na powietrzu. Mój dom jest niewielki z wieloma otworami aby światło i powietrze mogły dochodzić tam w upalne dni.
Drzwi są tylko jedne zewnętrzne które pozostawił jeszcze poprzedni mieszkaniec tego budynkuu.
Mam ogród, wktórym znajduję się wiele róznego rodzaju roślin.
Na koniec mego listu chciałbym Cię serdecznie do mnie zaprosić, abyś sam zobaczył jak mieszkam.


Twój przyjaciel (np.)
Juliusz


Poproszę naj ;))
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:27:24+01:00
Drogi kolego pisze do ciebie z Rzymu który jest bardzo piękny jest tu wiele zabytkowych budowli posągi dużo dzieł sztuki. My mieszkamy w bardzo dużym domu tury ma już 80 lat. A jednak jest bardzo ładny w środku mamy kominek salon kochie i pokój gościnny sypialnie jadalnie jest bardzo dożo pomieszczeń.
Mamy nawet swojego pomocnika który nas słuch i jest nam posłuszny. Pozdrowienia z Rzymu
4 4 4