Odpowiedzi

2010-02-27T13:24:05+01:00
Dobry, miłosierny i doskonały.
8 3 8
2010-02-27T13:25:39+01:00
BÓG STWÓRCĄ ŚWIATA
Bóg to stwórca świata który kocha wszystkich i wszystko. Pokazuje nam naszą miłośc przaz to co się dzieje na ziemi. Troszczy się o nas na każdym kroku życia.

mam nadzieje że pomogłam:):):)
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:27:17+01:00
Bóg jako stwórca świata jest;
-łaskawy
-miłośierny
-dobry
-kocha wszystkich ludzi
-przebacza złe uczynki
8 2 8