Ułóż pytania do wywiadu z uczestnikiem tajnego nauczania. Wymyśl dalszy ciąg dialogu lub, jeśli masz możliwość, przeprowadź wywiad z uczestnikiem ruchu oporu.Proszę o szybkie rozwiązanie tego zadania:)

Pyt.
Odp.Ponieważ Niemcy zamknęli Polskie szkoły.
Pyt.
Odp.W mieszkaniach prywatnych.
Pyt.
Odp.Niektórzy posiadali przedwojenne podręczniki, często jednak tylko nauczyciel miał książkę
Pyt.
Odp.Na lekcje przychodziliśmy pojedynczo ,tak samo wychodziliśmy. Na stole były rozłożone karty lub robótki ręczne.
Zeszyty nosiliśmy ukryte w torbach na zakupy.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:31:58+01:00
1.Dlaczego podjęto się tajnego nauczania?
2.Gdzie odbywało się tajne nauczanie?
3.Czy wszyscy mieli podręczniki do nauki?
4.Wjaki sposób spotykaliście się na nauczaniu?
28 3 28
2010-02-27T13:32:46+01:00
1. Dlaczego organizowano tajne szkoły w Polsce podczas okupacji?
2.Gdzie odbywały się zajęcia?
3. Czy korzystaliście z książek na lekcjach?
4. Jak unikaliście dekonspiracji?
16 3 16