Odpowiedzi

2010-02-27T13:30:10+01:00
A)3,5 x 30,4-25,452:0,24=106,4-106,05= -0,35
B)(16,64:3,2+4,8)x0,53-4,127=(5,2+4,8)x0,53-4,127=10x0,53-4,127=5,3-4,127=1,173


Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:32:11+01:00
A). 3,5*30,4-25,452:0,24=106,4-106,05=0,35
b). (16,64:3,2+4,8)*0,53-4,127=(5,2+4,8)*0,53-4,127=10*0,53-4,127=5,3-4,127=1,173

:)
2010-02-27T13:42:25+01:00
A)3,5 x30,4-25,452/0,24=
106,4-106,05=0,35
b) (16,64/3,2+4,8)x0,53-4,127=
10x0,53-4,127=
5,3-4,127=1,173