Odpowiedzi

2010-02-27T13:27:57+01:00
Etyn ---1------> eten -----2----> chloroetan
|
|3
|

1,2-dichloroetan

1
C2H2 + h2 -> CH2=Ch2

2 Ch2=ch2 + hcl -> ch3ch2cl

3
C2H2 + 2hcl -> Ch2cl-CH2cl
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:34:09+01:00
Etyn ---------> eten ---------> chloroetan
|
|
|
1,2-dichloroetan


C₂H₂(ETYN) + H₂ → C₂H₄ ( ETEN)
C₂H₄ + HCl = C₂H₅Cl
C₂H₂ + HCl = C₂H₃Cl ( CHLOROETEN)
C₂H₃Cl + HCl = C₂H₄Cl₂ (1,2 dichloroetan)


2 3 2