Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:39:20+01:00
Pisklęta gniazdowników po wykluciu są pod opieką rodziców póki stana sie samodzielne np. jaskółka i wróbel
Pisklęta zagniazdowników rodza sie samodzielne, zdolne do pływania i biegania, równiez pokryte sa puchem, nie trzeba im poświęcac tyle uwagi np. kaczka i gęs.
36 2 36
2010-02-27T13:41:02+01:00

gniazdowniki gdy się wyklują nie potrafią same żyć, potrzebują opieki rodziców więc jakiś czas spędzają w gnieździe, a natomiast zagniazdowniki po wykluciu nie potrzebują opieki rodziców wiec zaraz opuszczają swoje gniazdo, odlatują.
7 3 7