Odpowiedzi

2010-02-27T13:38:45+01:00
Osoby ubogie i bezdomne mogą tylko podawać się za takich. Możemy dać się nabrać i stracić pieniądze, możemy też być ciągle napadanie przez te osoby lub te osoby mogą nas straszyć. Warto:
pomagamy innym, w Polsce będzie więcej osób, zyskamy sympatię tych osób, te osoby też mogą nam jakoś pomóc, doradzić.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:43:34+01:00
Za:
-można uratować czyjeś życie
-uzyskujemy satysfakcję
-uzyskamy sympatię potrzebujących
-w przyszłości potrzebujący mogą nam się za to odwdzięczyć
-możemy zobaczyć ludzką radość z naszego czynu

Przeciw:
-Osoby te mogą udawać , tym samym naciągając nas na duże koszty
-mogą nas nachodzić
-mogą nas okraść
-mogą wydać pieniądze na alkohol i używki
-mogą i nas wciągnąć w nałóg [np. alkoholizm]


Liczę na naj <3
4 3 4