Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T17:09:55+02:00
√72+3√18+√8=6√2+9√2+2√2=17√2

Prosze o zaznaczenie najlepszej odpowiedzi dziękuje ;)
2 5 2
2009-10-18T17:12:23+02:00
= 6pierwiastków z 2+ 9pierwiastków z 2+2pierwiastki z 2= 17pierwiastków z 2
1 3 1
2009-10-18T17:34:59+02:00
Pierwiastek z 72 + 3 pierwiastki z 18 + pierwiastek z 8 = pierwiastek z 36*2 +3 pierwiastki z 9*2 + pierwiastek z4*2=
6 pierwiastków z 2 + 9 pierwiastków z 2 + 2 pierwiastki z 2= 17 pierwiastków z 2
1 1 1