Pilnie potrzebuje pracy wykonanej w paincie na wybrany temat :
1. Atrakcje turystyczne Chorzowa
2. Nowe inwestycje w Chorzowie
3. Zabytki Chorzowa
4. Atrakcje kulturalne, edukacyjne Chorzowa
5. Rekreacja w Chorzowie
6. Gospodarka , przemysł w Chorzowie

Odp. w załącznikach
Szybko !!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T14:09:04+01:00
Mam nadzieję, że o to chodziło :)
2010-02-27T14:19:14+01:00