Odpowiedzi

2010-02-27T13:45:26+01:00
13 Kwi 2009 ... Ekosystem - biocenoza + biotop ... świadczy o stanie konkretnego parametru środowiska (pstrąg, porosty, pleśń) .... Równowaga biocenotyczna - stan biocenozy, w którym zarówno skład ... Podstawy ekologii na przykładzie Bałtyku · Podstawy ekologii na przykładzie Bałtyku · Ekologia
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:50:17+01:00
Biotop nieozywiona czesc ekosystemu
składniki biotopu na przykładzie np lasu :światło,wilgotność, temperatura,piasek(glina)
3 5 3