Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:53:28+01:00
(Tz^2)/(Rz^3)=(Tp^2)/(Rp^3)
Rp=nRz promień plutona (Rp) = n promień ziemi (Rz)
Tz - ziemia czas obiegu Tp - Pluton n=39,5
(Tz^2)/(Rz^3) = (Tp^2)/(n^3)*(Rz^3) skraca sę Rz^3
Tp^2=n^3*Tz^2 pierwiastkujemy
Tp=Tz*(n^3)^1/2 Czas ziemi razy pierwiastek drugiego stopnia z n do trzeciej
po podstawieniu 248,25 lat
5 3 5
2010-02-27T13:54:36+01:00
N=39,5
Rp=39,5Rz

Tz²/Rz³=Tp²/Rp³
Tz²*Rp³=Tp²*Rz³
Tp²=Tz²*Rp³/Rz³
Tp=√Tz²*Rp³/Rz³
Tp=Tz√Rp³/Rz³
Tp=Tz√(Rp/Rz)³
Tp=Tz√(39,5Rz/Rz)³
Tp=Tz√(39,5)³
Tp=Tz√61630
Tp=365*248
Tp=90520
3 2 3