Odpowiedzi

2010-02-27T13:46:39+01:00
Bolesław Chrobry
Mieszko II
Kazimierz I Odnowiciel
Bolesław II Śmiały
Władysław I Herman
Bolesław III Krzywousty
2010-02-27T13:50:10+01:00
Mieszko II Lambert(1025-1034)
Kazimierz I Odnowiciel(1034-1058)
Bolesław II Śmiały(1058-1079)
Władysław I Herman(1079-1102)

To som królowie polski proszę o naj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:50:24+01:00
Bolesław Chrobry (1025)
Mieszko II (1025-1031)
Kazimierz I Odnowiciel (1076-1079)
Bolesław II Śmiały (1295-1296)
Władysław I Herman (1300-1305)
Bolesław III Krzywousty (1320-1333)