Gościsz u siebie kolegę z Niemiec. Wieczorem spodziewacie się odwiedzin przyjaciół. Niestety musiałeś niespodziewanie wyjść. W wiadomości do kolegi:
-poproś o przygotowanie kolacji,
-poinformuj o liczbie gości,
-zaproponuj danie, które ma przygotować,
-poinformuj, jakich produktów będzie potrzebować.

2

Odpowiedzi

  • ccp
  • Rozwiązujący
2010-02-27T13:49:35+01:00
Przygotuj kolację z dwóch dań i deseru produkty masz na końcu

przyjaciół przybędzie pięciu

danie najlepsze będzie zupa szczawiowa i ziemniaki oraz kurczak

składniki nie wiem jakie
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:51:59+01:00
Bereiten Sie Abendessen. Werden drei Gäste. Bereiten Sie das Huhn. Alle Produkte sind im Haus.
1 1 1