Odpowiedzi

2010-02-27T13:48:47+01:00
Kalendarz przedstawia czas jako dni,tygodnie,miesiące i rok a zegar godziny

Narodziny chrystusa były jako kalendarz
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:49:13+01:00
Zegar dzieli na godziny, minuty, sekundy. Czyli krótki okres czasu.
Kalendarz dzieli na dni, tygodnie, miesiące, lata. Czyli na dłuższy okres czasu.

a) dwie ery - naszą erę i okres przed naszą erą.
25 4 25
2010-02-27T13:59:37+01:00
Kalendarz przedstawia podział na dni,miesiące,zaś zegar na sekundy,minuty,godziny.

a)p.n.e
b)n.e
11 4 11