Odpowiedzi

2010-02-27T13:49:26+01:00
Njaważniejszym wątkiem jest :
przyjaźń róży i małego księcia .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:52:17+01:00
Mały Książę jest książką o dorastaniu do wiernej miłości, do prawdziwej przyjaźni, odpowiedzialności za drugiego człowieka. Głównym bohaterem jest Exupéry, autor ksiązki .
w książce występuje wiele symboli:
- Róża – symbol miłości, delikatności
wąż symbol , mrocznej wiedzy o losie.
- Lis – symbol mądrości i przebiegłości,
- Studnia – symbol życia i celu.
- Pustynia – symbol strażnika wody, ukrytego piękna.
- Baobaby – symbol rozrastającego się zła, zniszczenia.