Odpowiedzi

2010-02-27T13:53:47+01:00
Droga Natalio!!!

W nowym gimnazjum jest mi bardzo dobrze choc na początku nie było za kolorowo.Teraz mam tu wiele kolegów i koleżanek.Wstąpiłam w zeszłym tygodniu do drużyny siatkarskiej.Brakuje mi ciebie bardzo.



Ps.Pzdrów wszystkie dziewczyny z klasy!!!


Karolina

11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T13:55:51+01:00
Droga Paulino!
Na poczatku tego listu pozdrawiam Cie serdecznie! Chciałabym Ci opowiedziec jak wyglądały moje pierwsze dni w pierwszej klasie gimnazjum.
Na poczatku bylam bardzo zdenerwowana i podniecona.Wiedzialam ze ide do nowiej szkoly wiec beda starzy i nowi znajomi.Na szczescie bylam w klasie z moja przyjaciolka wiec sie mniej denrwowalam.Moja klasa okazala sie bardzo mila klasa liczaca 28 osob.Podczas lekcji gdy ktos czegos potrzebowal inni pozyczali.Naprawde polubilam swoja klase i szkole ale za to nauczyciele niektorzy sa wredni.Ale trzeba sobie radzic.W koncu do szkkoly trzeba chodzic.
Pozdrawiam Cie serdecznie!
Jola
Ps.Napisz mi jak wygladaly twoje pierwsze dni w gimnazjum.Pa!



pozdrawiam ;))
22 3 22
2010-02-27T14:44:27+01:00
Droga Patrycjo!
Dawno do ciebie nie napisałam więc postanowiłam wysłać Tobie list. Piszę do Ciebie bo się stęskniłam i pragnę opisać Tobie mój pierwszy dzień w szkole. Było super. Poznałam wszystkich z mojej klasy i są super. Co do lekcji też mogą być.
PS. Pozdrów wszystkich w domu i w szkole. Napisz jak ty spędziłaś pierwszy dzień w gimnazjum.
Paulina
7 2 7