Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T14:04:18+01:00
Rodzina po powrocie z ferii była bardzo radosna. Każdy z jej członków pobiegł do swych ulubionych miejsc. Wszyscy czuli, że są w domu jednaak początkowo wszystko wydawało się małe. Po chwili wszystko wróciło do normy. Suzy tuliła swe ulubione zwierzaki. Mama zaglądała w każdy zakamarek jakgdyby sprawdzając czy nic się nie zmieniło. czy wszystko jest na swoim miejscu. Narratorka opowiada, że pobieglła do swego pokoju wyjrzała przez okno i ujrzała pierwsze pączki na drzewie. Wszyscy cieszyli się z powrotu do domu. Wspólnie wybiegli przed dom na huśtawkę i domek na drzewie. nim się obejrzeli zrobiło się późno i przyszła pora na kolacje. Dopiero wtedy zdali sobie sprawę z tego, że są głodni, a zapomnieli o tym z powodu radóści powrotu do domu.
2010-02-27T16:22:45+01:00
Rodzina po powrocie z ferii była bardzo radosna. Każdy z jej członków pobiegł do swych ulubionych miejsc. Wszyscy czuli, że są w domu jednak początkowo wszystko wydawało się małe. Po chwili wszystko wróciło do normy. Suzy tuliła swe ulubione zwierzaki. Mama zaglądała w każdy zakamarek jak gdyby sprawdzając czy nic się nie zmieniło, czy wszystko jest na swoim miejscu. Narratorka opowiada, że pobiegła do swego pokoju, wyjrzała przez okno i ujrzała pierwsze pączki na drzewie. Wszyscy cieszyli się z powrotu do domu. Wspólnie wybiegli przed dom na huśtawkę i domek na drzewie. Nim się obejrzeli zrobiło się późno i przyszła pora na kolację. Dopiero wtedy zdali sobie sprawę z tego, że są głodni a zapomnieli o tym z powodu radości z powrotu do domu.