Odpowiedzi

2010-02-27T14:08:18+01:00
1. apostołowie
2.święci i błogosławieni
3.papieże
4. pisarze Pisma Świętego
5.ci,którzy wierzyli i przekazywali z pokolenia na pokolenie
6.prorocy
2010-02-27T15:44:28+01:00
Pięć osób dzięki, którym wiara chrześcijańska przetrwała do naszych czasów:
1) prorocy
2) autorzy natchnieni Pisma Świętego
3)wierni
4) apostołowie
5) zwierzchnicy Kościoła katolickiego (papieże)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T16:32:14+01:00
1. Apostołowie.
2. Święci i Błogosławieni.
3. Papieże.
4. Pisarze Pisma Świętego.
5. Prorocy.