Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T14:01:41+01:00
8:3=4

Ze słoja 8l wlać 3l do słoja 3 litrowego.
Później z słoja 3 l przelać 3l do słoja 5l
Następnie ze słoja 8l wlać 3l do słoja 3l.
Potem ze słoja 3l wlać 2l do słoja 5l.
Przy czym słoik 5l jest juz pełny,a w słoju 3l zostaly 2 litry.
Następnie ze słoja 5l wlać 1l do słoja 3l.
Na koniec ze słoja 3 l wlać do sloja 8 l całą zawartość czyli 3l.
Przy czym w słoju 5l zostały 4l, i w słoju 8l też są cztery litry.
2010-02-27T14:03:10+01:00
Należy te słoiki napełnić do połowy,wówczas oda niedźwiadki będą miały po tyle samo miodu.
2010-02-27T14:04:23+01:00
8:[8+(5+3)]=8:(8+8)=8:16=0.5
Miód można wlać do 16 słoików po 0.5 l.
chyba będzie tak :)