Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T14:07:47+01:00
Najlepsze miejsce dla elektrowci znajduje się punkcie C ,ponieważ w pobliżu występuje rzeka,którabędzie bardzo potrzebna aby wytworzyć prąd.
Najlepsze miejsce dla tartaku znajduje się w punkcie B , ponieważ niedaleko od naszego tartaku rośnie las.
2 4 2
2010-02-27T14:11:42+01:00
Najlepsze miejsce dla elektrowni wodnej znajduje się w punkcie C , ponieważ jest dostęp do wody płynącej, która zostanie przerobiona na energię elektryczną.


Najlepsze miejsce dla tartaku znajduje się w punkcie B , ponieważ jest dostep do drewna ( ts. drzewa) które zostanie pocięte na deski.
1 5 1