Odpowiedzi

2010-02-27T14:11:20+01:00
Odp.

W pierwszej kolejności bym zawiadomiła ludzi ,że jestem nowa.
Póżniej bym wymieniła co zrobie np. Zrobimy chodniki, odmalujemy szkołę , wymienimy okna itd. Pieniądze czerpalibyśmy od ludzi, oni by się składali na składki pieniadze poniewaz na razie mamy 0 % to by kazdy z jednego człowieka by sie złożył i by dał na tyle ile było go stać



Myślę , że dobrze myślałam : )
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T14:12:24+01:00
Hmmm spróbuję pomóc ;)

Więc ja bym postawiła na wygląd miasta i dobre samopoczucie mieszkańców. W pierwszej kolejności poprawiłabym jakość dróg i chodników w naszej miejscowości. Zainwestowałabym w lepsze oświetlenie miasta, może jakiś mały park. Zatrudniłabym osoby sprzątające chodniki minimum raz w miesiącu. Postarałabym się o stołówkę dla osób głodnych, dom bezdomnego. Każdy może przeznaczyć1% podatku na rzecz miasta ;p Oszczędzałabym na wynagrodzeniach dla polityków miasta ;D

Pozdrawiam^^
1 5 1