Odpowiedzi

2010-02-27T14:08:21+01:00
D = 0,3 × 6370 = 1911
r = d÷2
r = 1911 ÷ 2 = 955,5
S = 4πr²
S ≈ 12,6r²
S ≈ 12,6 × 955,5²
S ≈ 12,6 × 912980,25
S ≈ 11503551,15
Odp. Powierzchnia Księżyca jest równa w przybliżeniu 11503551,15 km².
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T14:16:47+01:00
D księżyca= 6370 × 0,3= 1911 km
r= 1911 ÷ 2
r= 955,5 km
S= 4 × π × r²
S= 4 × π × 955,5²
S= 4 × π × 912980,25
S= 3651921π km²
odp. Powierzchnia księżyca wynosi 3651921π km²
1 5 1