Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T17:16:32+02:00
(2x+1)²-2(x-3)²-3(2x+1)(2x-1)
=4x²+4x+1-2x²+12x-18-12x²+3=
=-10x²+16x-14
2009-10-18T17:27:36+02:00
(2x+1)²-2(x-3)²-3(2x+1)(2x-1)=(4x+4x+1)-2(2x-6x+9)-3(4x²-1)=4x+4x+1-4x+6x-18-12x²+3=(-12x²)+10x-14
2009-10-18T17:30:21+02:00
(2x+1)²-2(x-3)²-3(2x+1)(2x-1)
4x" + 4x"+1-2(x"-6x"-9)-3(4x"-1)
4x"+4x"+1-2x"+12x"+ 18-12x"+3(+12"-12" się skreślają)
6x"=-1-18+3
6x"=-16/6
x"=2 i 2/3
x=(pod pierwiastkiem) 2 i 2/3
x"= do kwadratu