Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T14:36:49+01:00
A)4a-2b-6a-7b+8=-2a-9b+8
B)20a-5b-9b-18a+21a-28b=23a-42b
C)4z⁴x+12z²xy-2yz²-6y²
d)4a²+16a+16-(25a²-30a+9)+9a²-4=
4a²+16a+16-25a²+30a-9+9a²-4=
-12a²+46a+3
2010-02-27T15:22:22+01:00
A) (4a-2b)-6a-(7b-8)=-2a-9b+8
b) 5(4a-b)-9(b+2a)+7(3a-4b)=20a-5b-9b-18a+21a-28b=23a-42b
c)(4z²x-2y)(z²+3y)=4z²x+y+z²
d)(2a+4)²-(5a-3)²+(3a-2)(3a+2)=(4a²+b)-25a²+9)+(3a-2)(3a+2)=-21a²+17+9a