Odpowiedzi

2010-02-27T14:19:04+01:00
Kaszalot jest morskim ssakiem z rodziny waleni. Długość ciała moze dojsc do 20 m a jego ciezar ciala do ok. 50 t. Samice sa mniejsze i lzejsze od samcow.
Płetwal błekitny-jest najwiekszym zwierzeciem zyjacym na swiecie.Jest z rodziny waleni.Jego ciezar cial ok.200t,a długosc ciala moze miec najmniej 35m.

prosilas krotko to krotko pozdrawiam ;))
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T14:25:16+01:00
Kaszalot- jest to wodny ssak którego mózg waży ponad 9 kg, który jest największy wśród wszystkich zwierząt. Pochodzi z rodziny waleni.
płetwal błękitny- płetwale choć ogromne nie są zwierzętami agresywnymi. Żywią się planktonem. Ich żołądki mogą zmieścić nawet 2 ton tego pożywienia. Jest największym zwierzęciem żyjącym na świecie. Pochodzi z rodziny waleni.
2 3 2