1) Jeżeli zwiekszymy odleglosc miedzy dwiema naelektryzowanymi kulami, to sily ich wzajemnego oddialywania:
A. wzrosną, jezeli kulki sa naelektryzowane jednoiminnie
B. wzrosna, jezeli kulki sa naelektryzowane roznoiminnie
C. wzrosna niezaleznie od znaku ladunkow kulek
D. zmaleja niezaleznie od znaku ladunkow kulek


2)Kulka zawieszona na sprezynie po wytraceniu z polozenia rownowagi porusza sie ruchem drgajacym. Przyspieszenie tej kulki ma wartosc:
A. stala i rowna zeru
B. stala i rozna od zera
C. caly czas rosnaca
D. na przemian rosnoca i malejaca

2

Odpowiedzi

2010-02-27T14:22:16+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T14:23:26+01:00