1.Zamek w Łęczycy, który król Kazimierz wybudował w 1365 roku, mieścił sie na obszarze w kształcie prostokąta o wymiarach 50m na 60m, Oblicz pole powierzchni tego obszaru.

2.Boisko do piłki nożnej ma kształt prostokąta, którego długość morze wynosić od 100 do 150 m, a szerokość od 64 do 75 m. Oblicz, ile wynosi pole najmniejszego z boisk do piłki nożnej.

3

Odpowiedzi

2010-02-27T14:20:11+01:00
1. Pp=50m*60m=3000m2

2.100m*64m=6400m2
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T14:20:23+01:00
1.
50m*60m=3000m²
2,
100m*64m=6400m²
3 5 3
2010-02-27T14:21:10+01:00
Pole prostokąta = a*b
czyli 50*60=3000m2


a*b
100*64=6400m2

Odp;Pole powierzchni tego obszaru wynosi 3000m²
Odp;Pole mniejszego boiksa wynosi 6400m².

Pozdrawiam.
2 5 2